Lite väl ambitiöst kanske?

En aning kanske? Blev ingen träning idag...
Har egentligen tre anledingar till det..
1. Halsen är tjock som tusan.
2. Jag behöver städa
3. Det var inte spinning 90 som jag trodde *surar*

I vilket fall har jag tagit hand om lite andra saker.. :) tänkte gå upp och städa ytteriligare på mitt rum innan det är dax att  köra igen.. (jag lever fan i min bil)
Har fått utmaning av min kära SD nu under december.
Och om jag klarar det ska jag få en jättefin väska :D *wiee*
Vårt målsamtal var trevligt som vanligt.. Att ha massor av klasser och tjäna extrapengar är mer än lockande för tillfället :P

Just nu sitter jag och lyssnar på lite random musik.. är en ganska slapp dag :) Är ganska skönt att göra ingenting.. ska ju trots allt börja jobba klockan 6:30 imorgon..

Sitter och kollar i min kalender nu också.. ser ändå ganska bra ut :)
Hoppas få jobba en massa.. har dock några dagar jag skulle vilja vara ledig.. tänkte ta det snacket med Elisabeth imorgon.. hoppas att det inte ska vara några problem.
Annars händer det inte så mycket.
Nu tänkte jag klä mig i bussineskläder och sen bege mig till kören.

Imorgon är det tisdag.. och jag önskar lycka till till Erik :) Du kommer klara det finfint.
Tänker också lite extra på Linus idag... jag vet exakt hur det känns :o/

ADJÖDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback