LYCKA!

Idag är jag glad, igen.

Jobbat sedan halv sju, körde hem en snabbis, sedan till kören. Hämtade upp Emma och körde till MK mötet... kom precis hem.
NU har jag packat till träningen imorgon efter jobb... ja, sen annnars har det inte hänt så mycket.

Jag är lycklig.
och saknar Jimmy.
samt att jag saknar Afrika! och alla därnere.

Saleh kommer på tisdag nästa vecka och åker hem den 30 sept. Det ska bli intressant :P haha..

Sedan får vi se hur det blir i helgen.. lite problem har ju precis uppstått. -suck-
Borde väl hoppa i säng nu.. tror att allt är klart inför morgondagen?
JAG SKA TJÄNA MASSA PENGAR! *hihi*

Jaja, nu borde jag bege mig innan jag trillar av stolen. haha :D
PUSS å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback