Min LEDIGA dag :)

Vaknade nyss.. lite för sent dock. Men va f-n, alla behöver ju lite sovmorgon då och då :D
Vaknade försent imorse också.. eller snarare Elin gick inte upp halv sju, emma somnade om och vaknade halv åtta istället.
Men det löste sig säkert.

Igår kom jag isäng vid halv 2. Satt i telefon med Jimmy. Det samtalet behövde jag verkligen... TACK; TACK!
Om det blev klarare och ljusare för oss, det vet jag inte? Det enda vi kan göra nu är att ge det tid.
Never forget I love you.

Till råga på allt håller jag på att bli sjuk.. gahh..Är förskyld och min hals känns väldigt tjock.. :/
Hade tänkt träna idag.. vi får helt enkelt se hur det känns i eftermiddag.. är minst sagt en späckad dag :D

Igår var en sjuk kväll. haha. Jag och Elin krängde godis och ben&jerrys glass. Tjockisar? Ohh ja :) Men det var det värt.
Nyttig veckan börjar nu :D Ska träna å äta bättre. Om jag nu börjar jobba heltid så behöver kroppen få sitt lilla också..
Imorgon kommer Saleh, det kommer att bli intressant.. haha...:) Men kun förhoppningsvis.
Jag måste ringa massa samtal och beställa MK.
Det finns helt plötsligt en massa måsten... som dock är roliga (vilket icke är att förglömma)

Ska ju in till HBG nu och träffa Marie på Ebbas fik :) Vi ska ha ett litet målsamtal :)
Innan dess måste jag sminka mig och gå ut med Aramis.. annars blir han nog rätt sur på mig.
Jobb hela veckan utom på fredag... då är det ju begravning.
Måste försöka vara lite social mot Saleh också!

Igår ringde dessutom Rille! Undra om jag blev chockad eller? Var kul att höra från honom också, ska kanske med och tura nästa helg :) Jag å några kompisar skulle ju ändå ut då. Det kommer bli fett nice... Iallafall när lönen kommer..
Jag har ingen aning om hur jag ska klara mig fram tills dess :/

suck!

Nu har jag iallafall lite bråttom. Måndag och nya tag!
Ha det underbart!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback