ojojdå!

Tiden bara springer iväg.. den springer så mycket att jag inte varit nära datorn och internet på snart tre dagar. Rekord? Nja, nästan.. iallafall om man bortser från alla semestrar.

Jobbet går fint, fick reda på att jag är den enda som kan styra upp jobbet.. vilket innebär att jag kommer arbeta uungefär varje söndag
"Adjö alla kvällar med vin och odrägliga kommentarer"!
"inget mer supande och aldrig mer bakis på söndagarna"

Ja, vissa är det synd om.


Idag har jag varit hos tandläkaren kl 14:00! Var dock inte så farligt. Min jäkla tand som jag lagade i början av sommaren började bråka med mig... så ni fixade vi till det.. förhoppningsvis...

Ikväll är det kör och sedan MK-möte ! Dit ska jag ta med mig Tesso :) och Saleh..


Dagen roligaste och myskaste:

Det sitter en död fågel i min grill på bilen. HAHA!
En man stoppade mig och berätta det.  Han upplyste mig även om att fåglen var väldigt söt, men död. haha


Dagens gladis:

1. Jimmy vill komma hem till mig (a)
2. Gabriel saknar mig!


Veckans bästa:

1. LÖN PÅ TORSDAG!
2. UTGÅNG MED JOBBET PÅ LÖRDAG!


Veckans händelse:

KÖPENHAMN på fredag.


Dagens billigatse:

BENSINEN KOSTAR ENDAST 12:34!
FULL TANK! *wiieehoo*





ADJÖ DÅ! -nu blir det mat-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback