PANIK!

Ja, nu har jag packat och duschat.
Balklänning, smycke, kostym, smink och en massa mer...
Panik är nog rätta ordet.

Egentligen orkar å vill jag inte åka... däremot har jag betalat ungefär 2000 kr .. och det kommer säkert bli skit kul när jag väl är där :)
Ska bo hos John iallafall.. (jag hoppas han har tandkräm, shampoo och handduk)!
Jag har bestämt mig för att duscha på jobb och sen köra direkt till HBG för att ta tåget vid 17.
Måste dessutom hämta ut biljetterna..

Imorgon tänkte jag dricka vin å en massa annat onyttigt. Det ska bli underbart :D
Jag behöver lite ledigt, tid att tänka och vara med mig själv.
Kan det bli bättre än Göteborg?

- allt vore bra om jag bara kunde hitta mina jäkla pins -
Jag har ju faktiskt tre stycken.

Usch nej, borde väl sova nu.. :/ är massa trött å huvudet värker som vanligt.
Har ju inte hänt så mycket idag/ikväll...
Jo bara min träning!
FY TUSAN VAD SKÖNT DET VAR ATT TRÄNA IGEN!!! :D:D
Jag var i himmelriket :D Underbart!
Nu vill jag träna hela tiden....

Men men, blir sängen nu... *gäsp*
Jobb imon, ledig fyra dagar, jobb 4 dagar, ledig en dag, jobb 2 dagar till :) (och förmodligen många fler)
 
Ps: tar med mig en kamera till Götet och seminariet, laddar upp de när jag kommer hem på söndag igen Ds:

PUSS OCH HA EN FORTSATT UNDERBAR VECKA!

(farfar, pappa, jag och farmor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback