Plågar mig själv.

Först genom att titta igenom mina bilder...
Hittade en mapp med massor av bilder på mig och Christoffer..
Gud vad söta vi var då. haha.. är ju typ 4 år sen..

Kollar och på bilder med mig och Jimmy.
Finns 100 tals man bilder glömt bort existerade..
Kreta, tidiga sommardagar, våra "hemliga kvällar", snusk (haha?!)
Föresten, gud vilken tjockis jag var under Kretaresan, haha... riktigt så illa är det inte längre (a)!

Ikväll är det iallafall party.. Jag tänkte snart börja dricka.. Billigare här hemma nu :D
Jobbet gick fint, fick tillåmed sluta en kvart tidigare.
Jag stressade på i början (är ju trots allt mitt huvud som rullar) vilket gjorde att vi inte hade så mycket kvar att göra efter lunch.
Imorgon börjar jag 9:30 istället... Elisabeth behövde lite mer hjälp en vanligt..
Så jag får försöka ta det lite lugnt ikväll..
Ska bli kul att träffa Erik och gänget dock :D;D

Här kommer lite random bilder jag hittat under min nostalgititt.








Bilder från Paris, Polen och Kreta!



BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback