Söndag.

alla hatar söndagar.
Jag måste köra om 10 minuter för att hinna till jobbet halv 10.

Igår var jag ute och det var verkligen nice :) Galet som vanligt.
haha.. jag får väl se när man beger sig upp till Uppsala ? :P

Ikväll är det som sagt teater, efter det ska jag hem och sova.
Imorgon är jag ledig och då är det spinning 90 + att jag verkligen måste städa.

Jag mår ganska kasst denna morgon dessutom, känns bra att köra bil då... NEJ?

Dessutom så anser mamma att jag måste välja hur jag vill göra.
Ge upp kärleken och resa?
Eller så måste jag kämpa och stanna?

Tyvärr tror jag inte det andra är ett alterniativ... man måste vara två personer för att det ska fungera. jag vill inte kämpa ensam.

Nej fan, nu är det slut på deppigheter och dax att jobba :D

Ha en fantastisk söndag (dem som alla hatar)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback