Söndag.

Idag är det en vanlig dag.
Jag har bakat massor av äppelkaka och sålt dessa.
Är numera 600 kr rikare än tidigare :D *lycka*

Nu innebär detta att jag kanske möjligt kommer klara mig lite bättre än tidigare :P
Måste ju också säga att min Mk-klass igår gick helt underbart fantastiskt bra :D
En invigningsklass, 4 informationer, 3 klasser och sålt för ungefär 3500 kr!
Kan man vara lyckligare? Ja kanske, men det är en sjukt bra start!

Imorgon är det måndag, och det är jobb 6:30. Efter det är det sång, lämna varor och lite annat smått å gott.



Gårdagen blev dessutom lagom misslyckad (efter min MK-klass)
Att tura var okej, resten skit.
Natalia fick inte komma in (j-vla *pips*)
Det var pissigt, vi gick till kebabhouse



FUCK OCKSÅ!

Mitt inlägg var mycket längre och intressantare tidigare.. men jag råkade trycka på på fel knappar så klart.. å jag varken pallar elle rnåt annat att skriva om det.
Det handade iallafall om gårdagen, och lite annat.
Jimmy och Saleh sov med mig.
Vi snarkade. haha..

*tusan också*
-suris-

Godnatt då då.. jag tänker dricka kaffe och sörja mitt försvunna inlägg..

-skrev lite om Robin också.. han ska ju firas på lördag. Kan ju knappast bli värre än denna helgen.! Gud giv mig styrka.

ADJÖ och PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback