Stackare.

Ja, Saleh missade sitt flyg.
Smidigt?
Svar: Nekande.

Jag förstår verkligen inte hur han lyckades med det.. jag var ju världens bästa guide och berättade exakt vad han behövde veta! *ajaj*

Iallafall så hade jag min första information idag :) Och det gick väl bra, den är iallafall fortfarande lovande.
Sedan var det sång mellan 17:45 till nästan 20:00.
Även där går det framåt.. åtminstone lite.
Efter sången gick jag en runda till Klas. Vi kollade Idol och vid 22. åkte jag hem igen.
Är alltid trevligt att ha en liten pratstund.

Han vill ses någon gång nästa vecka å hitta på något också. Så vi får väl se..
Känns så jäkla mysko att träffa andra killar, känner mig inte alls bekväm och jag tänker nästan bara på en sak.

Hade en väldigt trvelig pratstund med Erika idag under fikan.. förstod exakt hennes tankar och funderingar. Kärlek är verkligen en stor del av ens liv ovh att göra rätt beslut är inte alls lätt :O/
Rädslan för att ångra sig är sjukt stor.. :(

Efter jag gått från Klas ringde Gabriel :D Jag kunde tyvärr inte höra vad han sa.. :o/ Han skickade sms sen å sa att han bara ville höra min röst och att han snart skulle ha mer tid för mig.
Han är så söt.
Jag hoppas kunna boka min biljett nu i oktober..
För om jag inte åker.. ja då är allt det jobbiga här hemma varit förgäves.. och det kan jag nog inte leva med.



Imorgon är jag ju ledig, ska åka till syster å lämna saker, ringa samtal och träna.
Behöver städa på rummer också.

Godnatt då!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback