Suck.

Kom nyss hem från "partyt", ja.. ungefär så kul var det.
Ibland märker jag verkligen hur vuxen jag blivit men också hur andra ser på mig..
vem är det fel på?

Min syster umgås med folk i min ålder (och för den delen mycket äldre) och det enda jag kan säga är just: SUCK!
Att ha värsta argumentationen med henne där var ju inte direkt den bästa ideen.

1. Hon får INTE dricka.
2. Hon får INTE röka.
3. Hon ska vara hemma kl 01:00

Jag sa: Gör vad du vill (jag vet själv hur jag var i den åldern) men kom hem 01:30! Nej fan.. inte det kan hon göra.
Ofta jag kommer kunna sova nu?!
Om hon inte kommer då.. måste jag bege mig dit och hämta henne.. och det pallar jag inte!
Tur jag inte druckit mer än en cider och en öl, så då kan jag KÖRA och hämta henne.
Jag tänkte hoppa ner i sängen och försöka sova lite, ska trots allt upp vid 5.

Sedan pratade jag med Saleh.. å han har tråkigt.. och de pratar bara svenska. Så j-vla misslyckat. Blir man trött eller vad? Kanske en aning.
Är dock tacksam över att Jimmy försökte få ut honom på något kul.. om jag ändå inte jobbade och var en bättre värdinna..
Usch vad jag saknar Jimmy. AS!
Jag försöker att inte tänka på det så mycket.. för livet börjar ordna upp sig igen.. men i just såna här stunder suger det.
Jag vill också åka till Kenya imorgon om det gått... Vill härifrån å upptäcka nya saker.

Jag sökte kärleken och fann den. Men jag antar att kärleken inte sökte mig, inte just nu.
Nu är det världen som kallar på mig.
Jag är menat för något annat.


Usch, jag borde sova istället för att tänka hela tiden..Måste ställa klockan också.
Ha det underbart och sov så gott.
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback