Tröttis.

Började jobba 6:30 idag också.
Slutade 15:30.

Nu är jag hemma och ska snart springa iväg och öva på 2 stycken sånger.. (begravning nästa vecka)
Jobb alla dagar i veckan utom fredag.
Träffa Jimmy tors-fredag.
Träning imorgon :D
Och en massa samtal att ringa (det är bara att göra det)

Fick reda på att efter denna månadens slut får jag heltidstjänst.. räkna ut att det är inte speciellt mycket pengar man får ändå.. helt mysko.
Måste köpa min biljett till Kenya också (a) Hoppas på att kunna göra det i oktober.
Måste prata lite med allt folk först.. (så man säkert har någonstans att bo haha)

Annars händer inte så mycket. Är väldigt trött.?!
Tänker nog gå å lägga mig i tid ikväll.. (brukar aldrig bli så)
Ser framemot helgen :D *wiee*
Ser dock ännu mer framemot den 25!
Jag har 7 kr kvar på kontot.
*jippi*



USCH OCH FY!

Nu ska jag snart bege mig igen.
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback