WALL-E!

Kom precis hem från bio med Jimmy :)
Det var mys och filmen var väldigt söt.

Innan dess var vi och fikade på "mormors bageri" Mycket gott och billigare än på övriga ställen:P

Igår träffade jag Frida. Vi pratade och drack cider.. var ju längesen vi sågs..:/ Det får inte dröja lika länge nästa gång!
Jag lär dock vara ganska isolerad från omvärlden de närmsta två veckorna.. Saleh kommer ju som sagt på tisdag..
Sedan så jobbar jag ganska mycket.. Börjar ju klockan 10:00 imorgon... Och innan dess måste jag hämta upp min kära syster.. :)

På måndag är jag dock ledig igen.. och då ska jag äntligen träna igen, ha min kör + möte med MK.
Tisdag är det jobb, ensambel träning samt att jag ska hämta Saleh..

Imorgon är det lördag och Erik kommer hem från Uppsala och det ska frias på GP! blir det en favorit i repris då? haha..
Mina pengar är dock slut igen.. eller snarare de lånade pengarna från mamma.. Får nog ta lite av mitt sparkapital också.. avskyr att vara helt pank.. men det är ju snart lön igen! *wiee*

Vet inte vad som händer ikväll.. vi ska väl äta resterna från igår.. å antingen ska vi dricka vin..eller så kör jag hem.
Vi får se..

Ha en underbar helg!
PUSS å KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback