"Winners never quite, and quiters never winn"

Det måste väl vara det bästa citatet någonsin?


Nu är seminariet slut för detta året och jag lyrisk och motiverad!

Mina mål är klara och jag ska klara dem ALLIHOPA!
På måndag är det möte och Emma ska med mig. Det har hon verkligen förtjänat. Har gått och tänkt på henne hela helgen! "om det känns rätt, så är det rätt"

Så imorgon åker jag hem från Göteborg och jag är väldigt glad att jag åkte hit :)
På måndag blir det jobb igen.

Igår vad det Awards night. Ringar för 6 miljoner delades ut. HELT sanslöst,
Jag hade min balklänning och allt var trevligt (även om jag var ganska trött)

Var dock inte hemma förens klockan 3 ! PUH!
Skulle upp klockan 7 igen... *usch*
Dessutom trodde jag att Göteborgare skulle vara trevliga? Men när de står å skriker "jävla hora, jävla fitta, vill du inte ha kuk", ja då börjar även jag undra.
Jag är så oerhört tacksam att jag gick med två andra tjejer från MaryKay, vad hade hänt annars?
Det var också ett pucko som skrek ungefär samma saker från en bil. Ordföråd tack?

Eftersom den spårvagnen jag skulle ta, slutat gå fick jag bege mig till Central stationen.
Där fanns det åtminstone trevliga vakter som kunde hjälpa mig (kanske inte så konstigt dock, tre vackra tjejer uppklädda från topp till tå)
Jag kom iallafall hem ordentligt.. trots att jag fick gå 20 minuter efter att jag var framme i Angered.

Jaja, ikväll blir det mat och choklad. Sen ska jag SOVA LÄNGE imorgon.

ADJÖ DÅ!

Ps:
Saleh kommer nog till mig om typ 10 dagar (en kille från Israel) ska bli kul som tusan. Och jo, jag får sex om jag vill. Men det finns något som kallas att avstå? Ds:


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, jag längtar väldigt mycket till ikväll :) Ska bli trevligt att träffa dig också!

2008-09-08 @ 09:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback