"you should call him"

Haha, ja.. asså utan att ha varit med kommer skämtet aldrig att bli lika roligt igen..
Igår var jag och Saleh i Köpenhamn och hade det trevligt!
Kom dit någon gång vid 13:30, visade honom Ströget, Saleh deltog i en gatushow, vi åt och drack öl.
Det gick väl ungefär 700 kr igår.. USCH!
Jag vill väl påstå att min lön redan är slut. 3500 kr kvar, varav ungefär 2000 går till bensin och 1000 kr till mamma å pappa plus 200 till mitt mobabonnemang.
Jag är lyckligt fattig ännu en månad :P

men nästa månad... då kanske?!
Var och kollade kläder med mamma idag, jag hittade väldigt mycket fint.
Jag är inte direkt van av att kunna gå in i en affär å prova kläder som sen kommer passa..
Synd man inte hade lite mer pengar denna månden :o/
För jag behöver verkligen kläder.. har i princip inte köpt någonting på 1,5 år..om man bortser från koftan tidigare i veckan.. Jag har verkligen ingenting att ha på mig! (om det inte är mammas, elins eller kostym/pennkjol)
Kan man alltid gå i det?

Igår var vi hemma vid 02:45.
Tåget som skulle gå från Köpenhamn - Helsingborg gjorde inte det pga förseningar... så vi fick glatt vänta i Malmö 1,5 timme...
Saleh var sjukt kul igår.. hans 2 roligaste uttalande var:

1. - Emma, please don't be mad. But I think that all guys here look like gays!
Haha, det var så jävla klockrent.. Det var inte bara klädstilen, utan även rösten och deras blonda hår och blå ögon :) så sött :P

När vi var på BurgerKing i Malmö.

2. OMG, I feel just as home. And THAT is NOT a good thing.
Detta var nästan ännu roligare.. iallafall att se hans min! mohahaha..
Jag kan dock förstå honom där.. det var i princip jag och tre stycken till som var svenskar av 70 personer. KOnstigt att han var förvirrad?!


Ikväll ska jag ha MK-klass hemma hos Emma :) Det ska bli trevligt. Förhoppningsvis kanske där finns någon ny konsult, en kund och en ny klass :)
Efter det ska jag bege mig in mot stan för att träffa Natlia, Martin, Jimmy och Malin! Tror det kommer bli fett kul :P
Imorgonbitti ska jag baka kakor för att sälja på Höstmarknade så att jag kan tjäna lite extra pengar! =)

Nu blir det ADJÖ!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback