Yrvaken.

Godmorgon mina vänner.. eller snarare God eftermiddag.
Behövde verkligen sova länge idag. Vem vet när man får gära det nästa gång?

Kollade två filmer igår, åt mat och choklad. Blev en trevlig kväll/natt :)
Nu blir det väl frukost å packning. Måste hinna med att duscha också.

Tåget går hemåt 19:40.

Veckan som kommer består mest av jobb,
men en och annan rolig sak borde jag väl hinna med?
Dejt, passa hus, träffa Frida, teater och sång.
Måste bli en hel del jobb med MaryKay också. Så schemat blir nog uppbokat som vaanligt :P

USCH OCH FY. JAG ÄR TRÖTT!

Har ioförsig inte så mycket mer att skriva, får väl bli uppdatering när jag kommer hem.
Då vill jag prata med Gabriel :D Man saknar hans beskyddande ord och vänlighet....

ADJÖ DÅ!

puss

Kommentarer
Postat av: 1000Bloggare.se

Registrera dig som användare och blogga i bloggen där allt kan hända.

1000bloggare.se är öppen blogg för alla seriösa bloggare som vill dela med sig av sina åsikter, funderingar och erfarenheter eller om du bara vill skriva lite skit, dela med dig en bild eller videoklipp.

Alla är välkomna, surfa direkt in på
http://1000bloggare.se

2008-09-08 @ 00:04:22
URL: http://1000bloggare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback