Det finns nog inte en enda..

i hela världen.

Det är inte för att jag inte vill eller kan.
Är nog snarare att jag inte vet hur eller när?
Det hela är egentligen komplicerat.
Hur man än gör blir det fel, om det nu finns rätt och fel?


I vilket fall är vädret underbart :) jag kom nyss hem från jobb och känner att jag har lite bråttom..
Vid 17:30 ska jag infinna mig i HBG för att förbereda min sminkkurs :)
Tycker dock att de ska blir roligt (kan dock inte förneka att jag hellre att druckit öl och mys i solen)

Idag är dessutom dag nummer 1 på min diet.

Det har faktiskt gått bra :) Går ut på att äta frukt och grönsaker.. enbart i 3 dagar
efter det blir det pålägg av en del olika proteiner.

De följande 2 veckorna är jag ledig måndagar och tisdgar. JIPPI? nja.. är ju alltid upptagen på kvällarna då.
Jag önskar dock att någon vänlig själ vill umgås med mig ändå? (trots att enbart jag är ledig då)

Idag har jag annars huvudvärk, men pallar inte klaga eftersom vädret är så underbart :)
Är det verkligen sant att det är den varmaste dagen i april sedan 1901?
(hörde det tidigare idag)

men men, ska nog försöka snygga till mig lite nu :)
Funderar dessutom på att köpa de där helt underbara fantastiska skorna på Scorett... vi får se... (a)

Adjö mina vänner, och NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback