Det slutade med..

en himla massa :)

Idag fick jag ny mobil (som jag knappt kommer förstå)
7 engångskameror.. gratis :)
5 trisslottor.. gratis.
Mat och allt annat till festen imorgon :)
Present från syster.. och likande :P

Nu kommer Sara om 40 min i HBG :) Sen blir det MAT! -hungrig-
Efter det hoppas jag på utgång av någon form? lite kareoke och cider? det är väl inte fy skam.

Imorgon kommer jag vara sjukt snygg.. so sorry GIRLS! :)
Jag ser fram emot dagen sjukt mycket..
Tror det kommer blir fantastiskt!!

Något annat kul? Nja, dagen med mamma var nice
och jag har mens. Tur att jag mår skit då eller?
But Guess what?
Inget ska stoppa mig, Emma Landgren ;)
Cause Im the one....(and only)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback