Flera dagar..

går ändå ganska fort...

Jobb lör och söndag..
Lördagen var nice och söndagen lika så.

Hela söndagen kändes som en nice dag :) Allt bara flöt på precis så som vill oxh önskar :D
*jobb
*teater
*Lund !

Fick ännu en trevlig kväll med vin och trevliga samtal :) Shit vad jag saknar det..
Det finns inget som är så befriande att får samtala med en intressant, trevlig och social människa :)
Dessa är GULD värda ;)

Åkte hem morgonen efter för att möta mor min i stan...Vi hade en mysig shoppingstund på stan :)
Lunch på Harrys, fika på Falmans och en klänning, ett par chinos, en skjorta, solglasögon och en blus ;)
För en som aldrig shoppar (förutom skor då) är detta ett oerhört stort framsteg :D

Så den dagen var sjukt mysig.. åkte från HBG till Ängelholm för att gå på drama, kör och liknande..
Som tur vad fick jag ett sms från älskade Erik :) som lockade mig med vin och mat!
Och vem? vem säger nej till det? ;)
Kom till Örkelljunga vid halv 8, drack vin och åt mat :) Jo, Erik är världens bästa.
Det finns ingen som han.
Igår fick han mig att inse en massa saker, och han får mig att må bra.
Vi har återigen bevisat vilket bra team vi är.. och att man kan sova i samma säng utan att göra något :D

Jag är fortfarande kvar här, han gick precis på något möte, sen ska vi äta :)
Idag har vi bara chillat och gjort en powerpoint till hans jobb :)
Imorgon är det jobb igen... så blir inte så värst sent.

Talk later..

Thank you, cause you make me see...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma + Erik + sang + Orkelljunga + vin + natt = ingenting.



Jag tror inte riktigt pa detta! :)



Glad Valborg, baby!

2009-04-30 @ 16:19:51
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback