FN-rollspel... DAG 1.

Jag är fruktansvärt trött, helt slutkörd.
har dock haft grymt kul :)
Har varit intressant, kul occh givande !
hade sett fram emot att gå ut och dricka öl.. men det var ingen som orkade..
Fanns verkligen ingen som ville umgås med mig.. lite opoppis..!!

Handlade iallafall vin på systemet idag.. han drog varorna och sa: 118 kr. DÅ passade jag på att visa leg, och han bara ehh tack.
Fast det är ju sant, vem vill ta leg på någon som är uppsnoffsad till 1000?
Imorgon är det dag 2 och även dags för vår resolution :D
Ikväll har det bara varit dator och tv.
Detta innebär nu... huvudvärk.

Mitt intresse för bloggen svalnar..
Ja, för det mesta faktiskt.
Var är mina mål och drömmar?
Var är du?

Fast viktigast, var är jag?


Vill tacka Robin idag för hans fina mail-
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback