helt pepp.

Det är måndag och helgen är definitivt slut..
Imorgon är det FN-rollspel på Campeon.. :) Jag och Erik ska krossa dem alla.. mohahha...
eller, ja, jag lär väl vara den snälla :)

dagen har varit lång...
Jobb
drama
kör
ensambel
teater
och en sväng hem till Klas.

OJOJ. nu sitter jag i soffan... som för övrigt är min sovplats för tillfället..
Tittar på lite tv och umgås med min laptop(som har en spricka i sig! NORMALT?)

Jaja, kommer att berätta om helgen senare. orkar inte förklara allt nu.. Hade tagit halva natten,, haha
men men :) små korta uppdateringar får fan räcka så länge :)

ska nog läsa lite om Serbien också.. kan ju åtminstone låtsas att man är påläst :)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback