Last day ever..

som tonåring iallafall.
Sitter vid datorn, steg upp för en timme sedan ungefär.. Inatt sov jag på soffan :)
- är faktiskt ganska skönt.



Jag behöver ett avslut.
- säger iallafall mamma.
Jag förstår verkligen inte.
Är inte jag värd en förklaring? inte ens ett enda ord?

Jag antar att besvikelsen är så enormt stor.
Men orka bry sig? Imorgon kommer en helt underbar dag :)

Igår köpte jag en ny outfit :) Helt underbart! - Tycker faktiskt att jag är grymt snygg för tillfället.
 *Klänning, smycken och skor :)
Jag kommer vara den snyggaste 20åringen imorgon ;)

mamma säger att nu har jag skaffat mig en ny outfit... allt jag behöver nu är en ny karl ;)
En man som ger mig det jag behöver.
Men varför stressa? Just nu måste jag leva det liv jag vill leva och att njuta tillsammans med de personer jag tycker om :)

Ikväll kommer Sara :) det ska bli så kul att träffa henne igen!
Innan dess ska jag och mamma hinna handla och liknande.
Imorgon är det systemet samt PARTY! Jag hoppas verkligen att det kommer bli en underbar kväll/natt!

Puss och Kram



Sara och Robin aug - 08 (Zanzibar)



Frida och Jag Barcelona -08.



Jag och Erik bal  -08.



Jimmy och Jag - 07.



Jag och Gabriel aug 08.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska se till så att dagen imorgon blir en kanon dag :D

Postat av: frida

Vad fiiin bild! Har inte sett den på oss innan. :)

2009-04-18 @ 10:50:51
URL: http://www,fridasworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback