Rött lack.

Röda skor, rött armband och röd väska..
Nog fan att jag också kan vara chic :P

Hittade faktiskt sjukt fina saker idag, som jag verkligen vill ha :)
En fin jacka, koftor.. ja till och med byxor :)
- vad är mitt problem?

Jag skyller på våren. :D

Igår hade jag en trevlig kväll: öl, vin och trevligt sällskap kan ju aldrig vara fel :)
Behövde komma ut och umgås lite som riktigt folk :P

Ikväll är det öppethus i HBG med Marykay, ska faktiskt bli trveligt och mysigt att träffa tjejerna igen :) *saknat*
Läste att vi fått sjukt fina nya produkter också.. Jag ska shoppa :) *wiee*


För övrigt.. så är jag fruktansvärt irriterad på en hel del saker..
men vet ni vad?
Jag tänker inte bry mig om det mer.
Från och med idag, just i denna stund är det inte mitt problem längre..
Jag har fantastiska veckor framför mig.. och INGET ska få mig att sluta le :)
Jag är ledsen.. men det fungerar nog inte.
DU vet var jag finns.. men vissa saker är upp till andra, och inte till mig.

Jag tänker njuta varje dag fullt ut :)
SÅDETSÅ! :)

Pussis

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHA! Detta är en äkta Bea-bild.. TIHI!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback