Why should I let you go?

- Ja, det finns nog minst 100 bra förklaringar ;)

Gårdagen bestod av sol(samt blåst), lite fönstershopping och pasta i parken.
Kom hem och gjorde inte så mycket.
Spelade geni med syster. (spel från 12 år) JO TJENA!
Ofta man kunde många av dem frågorna.. - nej.

Gick en lång promenad med syster och Aramis senare på kvällen.
Det var trevligt och mycket givande.
Kort och gott kan man säga att min, snart 16åriga, syster är en oerhört klok ung kvinna :)
Vi kom dessutom båda fram till att kärlek gör ont.

Hon beskrev en sådan smärta som jag själv enbart känt en gång tidigare. Jag önskar att jag aldrig någonsin kommer känna så igen..
Fast det skulle betyda att jag förmodligen aldrig skulle älska ordentligt heller.

Det är inte lätt att vara kär. Ännu mindre att älska någon.
Det lättaste är att avsäga sig allt som har med kärlek att göra..
Fast hur lycklig bli man då?

Jag känner en otrolig saknad.
Jag vet att det beror på olika saker.
Det värsta är dock när vissa personer kan läsa mig utantill.
Jag har några få äkta vänner. Vad skulle jag gjort utan dem?
Jag är evigt tacksam och oerhört lyckligt lottad.

Idag funderar jag faktiskt på att städa och inreda mitt lilla rum (om det nu ens är möjligt)
Först ska jag dock ner och fixa lite med tvätten.
Ikväll blir det beställning av massa fint smink :D samt skor på Nelly.se!

Adjö mina vänner... for now.


Jag och älskade syster september 06 i Grekland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback