Avocado, västkustsallad och en burk majs.

Smaskens till middag. :)

Jag är sjukt hungrig hela tiden, men inget lust att äta.
Är så sjukt trött på all mat, smakar verkligen ingenting.
Ovan på allt känner jag mig som en riktig tjockis! ? okej, men hur?

Tur att mitt nya liv börjar på tisdag: DEL ETT!
och den 1:a oktober: DEL TVÅ!

Det kommer gå. Det måste gå.

Jag är ganska pepp inför tisdag. Lite nervös dock.
Ska nog dricka vin på kvällen och stanna i Lund?
Sen är det full gång på onsdagen och party på kvällen :)

Tyvärr har jag mina förbannade föreställningar ons, tors och lör. SUCK! (men det kommer iofs också vara kul, fast vett i fan om det är värt att offra första studentveckan?!)


Idag har jag jobbat, gick väl helt okej :)
Kändes som alla var lite sega dock :/
men vi blev klara iallafall!!

Blev dock så sjukt irriterad idag över ett sms jag fick. GAH! Orka? Är egentligen inte ens lönt att lägga energi på det.

*sjunger på mina låtar*



Ska snart bege mig till stan för att repa med bandet, och ja, vi får väl se hur det går. Bra hoppas jag.
Får också se om några mjuknat och är peppa för att spela på söndag? eller om det projektet är nerlagt?
Vem vet!?

Iallafall, min mage är sjukt konstig. Hela jag är det egentligen. haha
Magen vill äta, men ändå inte.

Nu ska jag allafall gå ner och ta på mig ett par byxor och göra mig klar!

Först en bild på mig idag...inte så snygg, men inte heller så damn ugly ;) haha








Adjö då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback