Dagens utekväll :P

haha

Var hemma lite innan 22. Har haft en mysig och trevlig utekväll med Erik (helt nyktra, tror det eller ej)
Tidigare idag har jag checkat Lund och fikat i sisådär 4 timmar hemma hos Robin. Vi hann under 4 timmar gå igenom de flesta samtalsämne. Israel/palestina, Lund, Kenya, Religion och massa mer.
Det är så underbart att ha Robin och filosofera med!

Likaså min älskade Erik.

Vad hade jag gjort utan mina pojkar? :)

Nu ikväll är jag trött. Känns som jag kört allt för mycket.
Imorgon är det jobb och fem dagar framåt, men det ska nog gå fint.
Blir en runda till Malin imorgon och förhoppningsvis grillat och vin :D

Snart börjar det riktiga livet.. och allvaret.
Jag behöver en lägenhet? Eller åtminstone en sovplats.

Och jo en sak till. Bandet (som jag sjunger i) som inte har något namn än, verkar ha fått en spelning. Nu ska vi bara se vad pojkarna bestämmer sig för.

Nu blir det nog sängen.
Pussilurk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback