Det största sveket.

Idag är det lördag.
Jag har kommit hem från jobb och sitter nu i soffan med min laptop och tittar på Aladdin.
Här finns också min kalender, en fllm "Dream girls", studentguiden samt nyponsoppa.
Här tänker jag stanna hela kvällen! Det finns en möjlighet att jag reser mig för att hämta min flaska vin och ett glas, samt att gå på toaletten.

Igårkväll körde jag (efter att ha varit i full gång sedan 5:30) till Erik vid 21 tiden. Kanske korkat? Ja, lite..
men det var trevligt även om jag gick och la mig först, dock än sent med tanke på att jag fick gå upp 05:15.
Men det är alltid värt att vara lite trött för att få ha en trevlig stund.

Igår jobbade jag som sagt, efter det körde jag till HBG för att träffa Billy. Det blev en sallad och massa snack om Lund. Vi ska ju trots allt läsa samma kurs.. :D Gick till skånetrafiken för att köpa mitt studentkort. MY ASS! 1060 kr. Jippi. Men, ja, nästa månad blir det ju "bara" 850 kr. Och jo, jag förstår varför man måste visa CSN-leg. men ändå?
Hann gå ca 100 meter på Knutpunkten innnan jag blev stoppad av "en as snygg och het telenor-kille"
Stod nog och pratade i en kvart? Om lite allt möjligt.
Bara jävligt synd att jag var sjukt skabbig, samt att jag missade hans namn (trots att han ringde 2 samtal där han sa sitt namn plus att jag fick se hans körkort) Oddsen är?


Iallafall, summan av kardemumman är dock att detta mobila bredband som snygge-killen sålde till mig.. inte fungerade på min laptop. Jippi. SATANS förbannad jag blev !!
Ville faktiskt ha ett mobilt bredband. :(

Satt i telefonkö i 20 minuter till Telenor, när jag väl kom fram råkade JAG med hjälp av min j-vla touchtelefon lägga på luren. Så jag fick ringa upp och sitta i telefonkö i 20 minuter till... gahh!!
Iallafall jag kom till "jesper på uppsägningsavdelningen"... och fick uppsagt mitt abonnemang.. som jag precis skaffat. Smart!

men men, det var ungefär vad som hände
Fick också reda på något chockerande. Kommer dock stanna hos mig för evigt.
- men det största sveket är svårt att förlåta.

Och det sista sjuka för denna gången.
jag har haft sjukt ont i min vänstralilltå. och tårna har känts mosade och ont.
KONSTIGT??? Hela jävla naglen är typ rutten. FY fan. Den kan typ pillas i sönder.
VIDRIGT! aj.

Adjö.

Nu ska jag läsa studentguiden.
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback