En hel dag i Lund, ensam.

Sitter hemma hos Jimmy nu. (han var ju tvungen att jobba ..blää)
Ska snart klä på mig, sminka mig och bege mig ner mot stan.
Tänkte gå en rundvandring.Kanske kolla lite i affärer,  fika och lite annat smått och gott.

Vid 14 tar jag min Bodil och kör hemåt.. eller åtminstone till Helsingborg. Ska ju fika med BILLY!!:)

Kl 18:30blir det mat med älskade Erik!
Funderar dock fortfarande på om jag ska vara ambitiös och ta på mig min klänning. Eller om jag ska skita i det och ta mina byxor?

Är väl egentligen ett litet problem. Men ändå?
Funderar också på om jag ska diska upp efter igår..

jag borde nog sätta fart i vilket fall!!

Jaja... Ha en underbar dag!
Pussilurk.


and yes, we were ment to have it all...
but now it's to late..


















I will always love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback