gråtfärdig.

Jag är nervös.
Förvirrad.
och lite gnällig.


jag såg mitt schema idag.

Jag är så nervös över att missa föreläsningar.
Jag är nervös för att inte passa in.
Jag är nervös för att inte förstå.
jag  är så jävla nervös.

Men samtidigt så jävla glad att jag kom in.
Att jag har mål och ambitioner.

Jag ser fram emot universitetet.
jag bara önskar att jag hade mer koll.
Fast vem har det egentligen?



kommer det bli skit för att jag missar det första?
Jävla föreställningar.
Satan.

Jag är hos malin nu, dricker vin och ska snart äta mat.

Vad ska jag göra utan Malin?

Jag är tankspridd.

ge mig ett tecken?

Ge mig en klapp?



Imorgon är det jobb, sedan fika och sedan biblioteket.

detta måste funka.
Det kommer funka.


ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Peter

Antar att du börjar i Lund i dagarna? Det gjorde jag idag. Också nervös så klart, känns som om alla kan allting, och jag kommer missa alla viktiga saker? Läs gärna mitt senaste blogginlägg för lite korta reflektioner. Hoppas vi ses i Lund i så fall, alltid bra med lite trygga bekanta ansikte :) ps. låter som trevliga diskussioner med Robin, hade gärna suttit som en fluga på väggen och lyssnat (vilket udda uttryck för "vore kul att höra vad ni kom fram till"?). Så nu slutar jag flumma, innan det drar i väg för mkt :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback