Hur i helvete ska jag klara ut detta?

Kom nyss ur duschen efter ett ansträngade gympass.
La på extra vikter idag, och pressade mig extra.
Allt jag bär på måste ut.
Men jag har ingen aning om hur.

Jag får hoppas att träningen och stillsamma tårar hjälper.
För det finns faktiskt ingen att prata med.
Och även om det fanns det, är jag inte säker på att det skulle hjälpa.

Allt jag nu funderat över i flera år, gör sig ännu en gång påminda.
Jag måste ta tag i det gamla innan jag kan skapa något nytt.
Det är ungefär som med mitt rum.
(det kommer aldrig bli städat) Nu ser det fan värre ut än tidigare.
Hur är det möjligt? Jag STÄDAR ju nu!
suck.

Imorgon är det jobb, stan och handla, hem och städa sen förbereda inför lördag.
LÅNG DAG! Utgång? Jag behöver verkligen komma ut och ha kul.
Idag gjorde jag dessutom något många skulle säga, oerhört dumt.
Men jag kan inte hjälpa det.
Jag faller tillbaka varje gång.
Någon gång måste jag välja... jag trodde verkligen att jag hade gjort det denna gången.
suck på mig själv igen.

men men.. strunt samma.
Jag känner mig bara trött på allt.
Trött i huvudet, fysiskt, på jobbet, på hemmet, kort och gott på allt.

måste snart nanna, mitt rum är ju inte lönt att städa mer på.
Puss&Godnatt!



Jag önskar jag inte var så förstående. Jag önskar att jag inte var så logisk. Jag önskar att jag inte fattade ett skit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback