Misson: Save the bird.

Haha.
Efter att ha haft en smådeppig dag har alla våra ilandsproblem förvandlats till ett praktiskt och påtagbart problem.

EN FÅGEL SITTER FAST I MALINS DUSCHVENTIL!

Jag, Malin, Johanna och Anna har druckit lite rosévin, ringt polisen, 112 och Katastrof fåglar.
Efter många om och men beslöt vi för oss att rädda fågeln själva.

vi får skruva loss ventilen (samtidigt som vi dokumenterar det med film) för att få ut den lilla stackaren.
Men vi lyckades inte... så resultatet blev att den fick sitta kvar.

filmerna är dock hysterisk roliga :)

haha..

Men men, nu borde väl jag och Malin snart nanna.
Imorgon är det jobb igen... ser ju inte direkt fram emot det.
men om man har en tuff dag´... så kan ju bara nästa bli bra :)

Jag känner det på mig.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback