SJUKT SEGT!

- Jag har så fruktansvärt mycket i huvudet just nu, men så lite tid.
om 2,5 timme ska vi köra från Erik mot Norrland.

Jag har inte packat! Jag ska hämta Robin i stan samt hinna köra till Erik! Jippi!
Jag är trött efter inatt, sov inte så många timmar... som vanligt.
Det är dock värt att vara trött när man slipper sova ensam :)

Jag hade ganska mycket "att göra" idag på min lista.. har ingen aning om jag ens gjort hälften
*erik ringde och stressade mig*

Måste ner och packa ner allt, sen är jag typ klar.
Huvudet är lite trött och ganska segt. Tror jag kommer behöva sova första passet så är jag lagom pigg ikväll :)

Nu åker jag till NORRLAND! 140 mil upp i Sverige tillsammans med Robin, Robin, Victor och Erik!
Gissa om vi ska ha det underbart eller?

Jag ska springa, ta långa promenader, dricka massa vin/öl, läsa böcker och bara skratta en massa!
Det kommer bli sjukt nice!
Det kommer inte finnas så mycket täckning på min mobil, så antar att livet får gå på ändå.
Inget internet... om jag inte fuskar med mobilen :P

Ja, idag var det sista dagen på jobb med Malin någonsin.. känns kasst.
Men lär ju träffa henne massor ändå :D
Vi fick iallafall en bra avslutning!

Nu måste jag packa, och vi hörs igen om en vecka!

Puss å Godnatt!


BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback