Soligt :)

och självklart sitter emma inne vid datorn (a)!!

Igår var jag ledig :D
Gick upp sent, skrev på min pjäs tillsammans med mamma, körde och träna på gymmet för att sedan bege mig till Ängelholm.
Där väntade 4 timmar "Rasmusrep", nu börjar det ta sig.. och snart är det SLUT! yeah!
5 föreställningar nästa vecka helt enkelt.

Nästa vecka börjar för övrigt univeritetet. Har tänkt bege mig till Lund i eftermiddag för att checka läget och för att ta en fika med Jimmy :)
Sen får vi väl se.
Hade gärna gått ut ikväll. Gärna något galet.
Men dagen och kvällen är ju ung :D Finns ju säkert något att göra.
Kan dock inte bestämma mig om jag ska ta bilen eller tåget. *funderar*


Inatt sov jag hos Klas. Vaknade där några timmar efter han gått till jobb och jag körde till gymmet.
Kom hem och satte mig här.
Nu tänkte jag gå ut med hunden och sen städa bilen.

Efter det ska jag packa allt jag ska ha med mig för att slutligen bege mig mot Lund!

Idag är det ju LÖNING!  - inte för att det märks, men ändå.
beställde min SENSATION WHITE biljett idag :) yeah!
(om ni funderar varför jag ska dit, så har jag inget bra svar)

Puss och Adjö.
Om du bor i Lund, Malmö eller Helsingborg och vill gå ut hör av er?
Pussilurk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback