20 dagar till jul.

Kul att få det upptryckt i huvudet hela tiden.

JAG FATTAR!!!

Min kropp vill nog döda mig. Jag har så ont överallt, hela tiden.
Smärtan förflyttar sig och bråkar med mig.

Mina händer har nu fått känns på extrem smärta.. Även min nacke och axlar värker något fruktansvärt.
Händerna dra ihop sig och jag kan inte ha ringarna på mig. Att skriva är rena döden.
I flera dagar har jag mått illa, känt mig slö.. och olustig.
Men samtidigt mår jag ändå inte direkt... dåligt?
Logiken?

Idag 10:55 lämnade jag in min 2 (3:de) tenta.. :)
Jag hoppas på ett G. Tycker nog det var ganska bra, men sen om det är rätt "missuppfattat" är en helt annan fråga.

Jag tänker inte klaga över smärtan.. inte egentligen.
Tycker bara att det är så jobbigt att inte ha någon att direkt prata med.

Saknar min Malin.
Du fanns alltid där, och du hade kunnat hjälpa mig nu.




Idag är jag iallafall helt ledig :) Det är så underbart sköönt!!
Jag och mamma ska åka och shoppa lite (jag har sett en väldigt fin klänning, men som verkar vara slut överallt) sen borde jag väl försöka handla lite julklappar?

ikväll är det PARTY :)
Kan behöva något kul att tänka på!
Jag tänker ju knappast bli en bitter gammal tant när jag kan vara en het, ung och snygg brud (även om jag har en del skavanker)



PUSS & KRAM!





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback