hur kommer det sig?

Gick precis en runda ute i vårt vackra vinterlandskap och åt lite geisha :)
Har druckit mit kaffe och haft en trevlig morgon.

Kom precis hem.. och gick in på facebook.
Hade fått ett mail som jag väntat på så länge... mina tårar kan inte sluta rinna.
och det spelar ingen roll om det inte är sant.
för det är känslan som räknas.

Kanske är detta den bästa julen någonsin?

Jag försöker att gå vidare med mitt liv här hemma, och jag trivs för första gången på länge riktigt bra :)
Visst tänker jag ofta på det som skulle varit och hur det kunde blivit.
men allt är inte meningen..

Jag vet inte vad som hänt med mitt hjärta, det var precis som att något lyfte.
Kanske att ett hopp tändes, i onödan jag vet, men det gör inget.
Det känns som alla sorger jag burit ändå på något sätt suddats ut?



Idag är det sista dagen i skolan, ska skriva prov kl 13:00.
Innan dess ska jag hinna plugga lite till.. men först göra mig en mysig frukost :)
Blir väl typ mi9n sista dag i Lund också... på heltid så att säga, ska ju flytta hem igen.
Kan kanske iofs. vara ganska bra :) sparar pengar till allt mitt resande!

Denna dagen kommer bli sjukt bra känner jag!
Och imorgon ska vi sprida kärlek i hela Helsingborg.


GodJul alla, hoppas ni fått lite julkänsla.. för det börjar jag (hör och häpna)



Godmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback