Inte för att vara sån.

haha, ja livet kan te sig så ibland.

Jag vet att jag kan vara duktigt osmidig.
och att jag ganska ofta säger saker som låter värre än jag menar.
och att det händer att jag skriver saker som låter på ett sätt, men menar ett annat.

jag har nu kommit fram till varför man ska ha stängd facebook.. samt lösenord på sin blogg.


Egentligen bryr jag mig inte... antar att jag måste lära mig att antingen inte skriva alls, eller förklara tydligare.
Fast för att få läsare ska man gärna vara lite dubbel.. vad man egentligen menar ska läsaren få gissa sig till..
problemet blir att gissningen kanske blir rent åt... skogen.

Men vem bryr sig? :)

Jag har ändå 800 sidor att läsa och har huvudvärk.
jag tänker låta folk tror vad de vill, det gäller både de samtal jag hade igår samt allt jag någonsin sagt tidigare.




*ibland är det dock dumt med yttrande/tryckfrihet ;)*

Kommentarer
Postat av: Okänd

..ibland är det bäst att sä vad man verkligen TÄNKER /inte tycker!! (men ibland kan det va samma sak) pust ja vet..hördes hjärnslöö....puss ändå! Life roules!!!

2009-12-11 @ 22:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback