Snart är det jul..

Idag är det fanimig 1 dec.

Var tog tiden vägen?


Här sitter jag, ensam i min kammare och skriver tenta.
Jag har skrivit en halv sida nu ungefär.
Kommer nog gå ganska bra :)
Jag började med uppg 2. tycker att den var lättast.


Igår var jag först på besök (a) , sedan till Lund (sol) för att träffa Charlotta (vi diskuterade tentan) gick efter det till debattklubben! Där diskuterade vi om EU bör vara en federation eller ett mellanstatligt organ samt organhandel (jag var för).

Fick även veta att jag fick VG på tentan :) sjukt glad! Så nervös jag var! :) *wiee*

Nu ska jag fortsätta skriva om de informella och formella eliterna.

Pussilurk :)

SMILE!! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Aha, :) Jag blev jätte nöjd och det var så trevligt där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback