- Back to work.

Jag har försökt förbereda mig på att skriva blogg hela dagen..
men jag kan f-n inte komma på något vettigt, eller ovettigt att skriva.


Vaknade idag kl 11 och kände mig riktigt utvilad :)
Satte mig vid datorn och förde över alla mina bilder till den stora datorn.
Annars har jag typ suttit här hela dagen parallet med att jag försökt hålla fyr i pannan (eftersom det är sjukt kallt)
Har också duschat i varmt vatten i en riktigt dusch för första gången på 2 månader!
Har också pratat en del med Gabriel annars i princip ingenting.

Börjar jobba 6:30 imorgonbitti så det lär bli en tidig morgon. (vet inte hur jag tar mig dit, men det är en annan sak)

Mamma & pappa är påväg hem så jag ska skala potatis :)
Får se om jag kommer på något mer att skriva senare.

Pussipuss.

Ps: Bilderna slutade laddas upp efter ett tag, så antar att jag får fortsätta nu Ds;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback