Den perfekta dejten...

- Tacos,
- Rött vin,
- Msn vs guitar hero :P


Eller iallafall min och Malins :P


Idag var det första dagen på jobbet :) Jobbade dock själv mellan 6:30 till 9:30 innan Malin kom och räddade mig.
Alla välkomnade mig och jag tror de blev glada att jag var tillbaka.. jag är ju faktiskt ganska omtyckt !
Tycker dock att det  märktes att jag inte varit där på ett tag... fattades massa saker samt att de fattades tvål på alla toaletter! TYPISKT! Är det konstigt att jag föredrar att göra allt själv? - Egentligen inte.
Men det var skönt att vara tillbaka på jobb, är full rulle redan... :)
Tvingade dessutom Malin att jobba med mig från 6:30 imorgon... EVIL!!

Idag hár jag varit Malins chafför - kör mig hit, kör mig dit, släpp av mig här ovh ta mig där :P
´Men det gör jag så gärna.. hon bjöd på tacos och banan i ugn med marabo choklad och glass ! :) så betalar jag bensinen.. eller snarare mammsen å pappsen.. (eftersom jag är pank tills i april)
Imorgon är det alltså jobb, sen hem å packa sen köra till stan för att förbereda min och Malins utekväll.. :) YEAH!
IM BACK!

Annars händer inte så mycket.. tog med pappas jobbe nycklar imorse.
Ska måla mina naglar snart.
Har fått sjukt mycket på halsen framöver.

- Ordförande i teatergruppen
- En stor roll i en musikal
- 2 teaterroller (i två olika spex)
- Mary Kay
- Massa jobb

Jag måste dessutom tjäna ihop en massa pengar till nästa år och köpa en bil.
(annars flyttar jag in till Malin)

Har tagit ur nästan alla flätor från håret nu.. (skulle klippa mig idag men blir först på lördag)
På fredag ska jag ut med Mamma och storasyster.
Mamma fick också ett sms av Chris igår (Gabriels bror) där han tackade för att jag varit där :)
*oohhh jag vill tillbaka nu!*

Dessutom så är vindruvor gott också..
Har massa människor jag måste (samt vill) träffa snarast!!!
Tråkigt inlägg... (jag vet) - Men jag är fan inte roligare.

Nu är Malin på medium på GH (det går väl sådär?!) Jag ska dock inte säga något, jag har provat en gång och blev frukstansvärt förbannad. TÄNKER INTE PROVA IGEN.



- I miss u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback