Jag har varit borta, men nu är jag tillbaka!

Ni undrar säkert vart datornörden Emma Landgren tagit vägen?
För att vara ärlig är det fruktansvärt skönt att slippa stressen med datorer.. jag har helt enkelt inte orkat.
Jag har dessutom varit på vift ganska mycket.

Var i Nakuru, bodde med två svenska tjejer, träffade street kids och hälsade på ett hem fr gatubarn, bethesta.
Var hos Chris, Gabbys bror förra veckan och pp helgerna är datorsalen stängd.
De senaste dagarna har varit upp och ner, men idag började det bättre.
Valentine var fruktansvärt, men jag överlevde även det.. haha..

Gabby är och gör en tenta, efter det ska han tillbringa dagen med mig :D
Jag har fått en jätte bra tjejkompis också som jag lunchar och snackar skit med! Liz du är bara för go :)
Hon tyckte synd om mig att jag hade en kass valentine så jag fick en liten present :) örhänge + nyckelring.

Annars är det mesta bra, jag har dock inte mått prima de senaste dagarna, men jag antar att det är pga hemresan?
Klimatet hålle också på att ändras, det vill säga att det är kallt. haha.
Jag har långbyxor och polotröja... jag kommer frysa ihjäl i Sverige..

Har inte så mycket att skriva om egentligen, jag är ganska tom för tillfället.
Jag hoppas att resten av veckan ska bli underbar med en massa kul:) Vet att alla dagar är fullbokade :D
Sen på måndag kväll kommer jag hem igen.. efter 7 veckor.
Jag vet inte när jag kommer tillbaka hit, inte heller hur länge jag kommer stanna i Sverige
Ett tag blir det iallafall, för så här pank har jag inte varit på länge ;)

Längtar hem till jobbet, mina vänner och familjen.
Torsdag är det utgång med Malin, jobb till helgen, sen har jag en myskväll med Tessi samt att jag måste träffa lite andra personer också ;)

iallafall så har jag gjort mitt hår.. så folk tittar på mig ännu mer nu.
Jag vet att det förstör håret, men ska faktiskt klippa mig när jag kommer hem... Funderar till och med på att göra ngot kul med håret (för första gången)

Ska lägga upp några bilder.. framförallt på mig själv haha!
PUSS


Ps: okej, har förskt ladda upp bilder i 30 minuter nu, men det funkar inte. Tar det en annan dag DS:

SHINGALONG!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hello africangirl! det är fin fint här! Kan lova att vi håller festsuget uppe! Så du kan räkna med flera helgalna partykvällar! Okej, vad kul att du har fått informationen.. Har helt glömt bort att jag skulle skicka inbjudan till dig på facebook.. Förlåt :/ Men du har i alla fall till den 27 på dig att ge besked :) Ha det fint så ses vi när du kommer hem!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback