LOVE IS GONE!

- Fy fan vilken kväll det var igår. haha
Det slutar aldrig bra när jag umgås med Malin.

Började med vin och tequila hos Malin (eller snarare Jaquline) tillsammans med Mikaela.
Innan dess åt vi en pizza så vi inte skulle blir FÖR fulla..
En box senare + lite annat begav vi oss till stan.. Vi hade dock en sjukt nice "förfest också"!
Gick till utposten - LAGOM full. Slutade med att jag drack 3 stora glas vatten och cidern fick stå... (resten är censur)
Innan dess skulle jag knyta mina skor.. hahha. Då trillar jag på sidan rätt ner i en vattenpöl. Fan vad Malin skrattade.
Kallt och jävligt, men kul hade vi!
Gick vidare till PL 13 där jag drack lite öl för att senare bege oss vidare till Cardinal.
Inget folk först (bara massa smått och gammalt) men vi dansade i någon timme innan det var dags att avsluta kvällen...
Så vad som hände efter det är också censur.

Imorse åkte jag och Malin hem till Mikaela för att äta frukost/brunch.
- Äggröra, bacon, mackor, kaffe, juice och en trvelig stund.
Senare blev det Gituar Hero... och till och med jag provade. Klarade nästan en hel låt (91 procent)
Idag ska jag, mor och storasyster gå på bio och sen dricka öl.. Verkar dock som att jag kanske får köra :/
Lillasyster är sjuk men vill gå till BH i Ängelholm.. så någon måste ju hämta henne.
Vi får se. Måste iallafall plocka iordning lite här hemma, göra mig iordning för att senare åka..
Imorgonbitti är det jobb igen! :) MONEY!

- Har pratat med Gab också.. han försöker hålla min swahili uppe!
Har också pratat med mamma om mina planer, jag tror vi kan komma fram till någon lösning..?!

Det sista är att jag kommer bli arbetslös efter sommaren (tror jag det var) så måste hitta ett nytt jobb.
Men det löser sig säkert.

ADJÖKENS!







Agusto? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback