Världens bästa mamma...

och pappa ;)

Nu är det bara några få dagar kvar, sen är jag hemma i kalla Sverige igen..
Blev en extra runda till internet idag, behöver lite moderliga tips (a)

Snart ska jag och Gabby bege oss till stan för att dricka kaffe och träffa pastorn som ska ge telöv till mina föräldrar..

En annan rolig sak är hur mycket folk intresserar sig för människors privatliv.
jag försöker att vara ganska hemlig över facebook pga att alla läser och kommenterar.
Igår gjorde jag dock något dumt, jag ändrade min status från singel till ingenting.
Jag trodde inte det skulle visas, trodde bara det visades om man bytte till "i ett förhållande"
FEL hade jag.. ojojoj...
men men, sånt man får ta antar jag.
Jag bryr mig inte så mycket men det är intressant..:P

Idag mår jag bättre, natten var dock myko.
Jag har sovit ganska oroligt. Har kastat kuddar, brottats med filtenn och pratat en massa.
Vaknade vid 5 och var pigg, kunde inte somna om förens vid 6.
Antar att det är oroligt för att jag snart ska  åka hem.

Börjar dock jobba på onsdag igen :) Det ska bli skönt.!!
Sen lär väl livet flyta på som vanligt igen.
NU försvann Gabby, me han kommer väl snart tillbaka hoppas jag.

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback