2009: Årets andra dag..

Vart ska jag börja?
Ett år har gått och det nya är redan här.

Sitter ensam hemma vid datorn och har nyss skickat iväg 2 mail till svenskar som arbetar i Kenya, samt att jag fått kontakt med Fatima på Nairobis ambassad. Har också pratat en del med Gabriel (där jag insåg att det är Kyrka i 3 timmar VARJE söndag) kul.. haha.. Här går jag knappt i kyrkan i 3 timmar under ett helt år :o
En mängd platser jag kommer få besöka iallafall... och efter att jag börjat läsa "Resan tillbaka till den vita massajen" ser jag framemot resan ännu mer.

Däremot ska jag inte säga att det känns bara bra att åka dit. Det känns fruktansvärt jobbigt att inte veta vad jag kommer möta där, samt att jag inte är säker på vad jag lämnar kvar här hemma.
Hur mycket kommer jag förändras av denna resan?

Min nyårskväll var precis som jag ville ha den :)
Lugn&mysig. Jag saknade alla mina vänner, men kände samtidigt att jag var tvungen att ge detta en chans.
Och det blev perfekt. - om perfektion nu existerar?
God mat, god dricka och mycket trevligt sällskap.
Kom i säng relativt sent/tidigt? efter att ha sett på fyrverkerier värt 10000 talskronor(om det ens räcker) skjutas i luften! (galet)
Dagen efter var slapp som tusan, Miami ink, sova, soffa och popkorn.. det var ungefär så långt jag kom!
Är iallafall hemma nu och har en hel del framför mig...

  • Städa rummet!!
  • Packa.
  • Ringa samtal och sådant.
  • Fixa dator, mobil och liknande.
  • Handla till mamma från pappa ;o)
Finns säkert mer jag ska göra...!!
Jimmy ska iallafall komma hit och hjälpa mig, plus att mamma fyller år imorgon, och då är han bjuden hit.
Hela den grejen är väl också ganska känslig.. Känns skönt att träffas en gång innan jag åker, för när jag kommer hem blir det nog annorlunda.
Jag måste välja.

Nu skulle jag haft en bild på mig från nyår.. men fick inga bra, plus att jag inte hittar kabeln (för min syster rum är nu helt tömt)

Ha en underbar dag och njut av livet!..

I will miss you.

Kommentarer
Postat av: På d torra..

men..men kära nå´n dåå...! hur ska ja veta hur d går för dej ibland alla pellepanterna..??

2009-01-02 @ 20:12:37
Postat av: Jonas

SV: Hon har ju blivet ett jävla monster... tycker man Linda Rosing är snygg nu då har man en jävligt dålig utseendeuppfattning.



Nyårsafton var mycket trevlig, förutom sexbristen. :D



Är ganska säker på att jag får sexa in möbleringen ikväll. :P



Ha det så gott! ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback