Adjö då.

Om ungefär 20 minuter lämnar jag mitt hem för att besöka okända platser i hela 7 veckor..
Vid 16 går mitt flyg från Köpenhamn till London, senare går nästa flyg 19:25 till Nairobi.
05:10 (svensk tid +2 i Kenya) landar jag på Nairobis flygplats och möts av Gabriel :)

Jag är snart tillbaka och är pain in the ass ännu en gång! =)
Som ni vet, ni blir knappast av med mig så lätt.

Jag kommer sakna alla min vänner :) speciellt nu när vi kommit varandra närma igen.
Kommer sakna mina och Jimmys pratstunder..
Mamma, pappa och syster. - frågan är inte hur ni ska klara er, utan hur jag ska överleva? :P
Och jag kommer sakna Per.

Nu måste jag få i mig en macka innan jag beger mig.
Vet aldrig när jag får mat nästa gång!

Önska mig lycka till, för det gör jag!
En del har mitt nya nummer, till er som inte har det? Ja, jag antar att jag vill slippa er :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback