Aldrig mer...

Fest med Emma och Lina (som Tessi säger)
haha
Men vi har alltid så sjukt kul :)
Galet fulla, och galet Galna!

Idag har jag sjukt ont.. jag kan knappt röra mig.
Vi kom på att smärtan kanske kommer från krocken? Mitt bäcken måste ha fått en smäll...
Smärtan blir ju knappast mindre, utan mer intensiv hela tiden!
JAG HAR INTE TID ELLER ORK TILL DET NU!!

- dessutom har jag sjuk mensvärk. (plan 12 timmar ! Here I come)
Imorgon åker jag..
Jag kommer sakna Sverige., - och jag längtar redan hem.
Samtidigt ser jag fram emot min resa sjukt mycket :D

Jag kommer dessutom lägga in bilder från gårdagen lite senare i bloggen.. Vissa bilder är bara för sjuka! haha

Efter gårdagen är jag riktigt GLAD! Ibland kan alkoholen vara till lite hjälp!
Jag vet att det kommer bli bra, dessa 7 veckor kommer vara underbara.. men jag är hemma igen innan ni vet ordet av det! - så tror inte att ni blir av med mig så lätt.

Dessutom så ringde Fatima mig idag :D sjukt kul. Hon åker till Nairobi den 19 januari.. så vi ska väl försöka träffas eller så och iallafall hålla kontakten! Nu borde mamma inte vara så orolig ju!
Nu måste jag fixa en massa!

  • Nyktra till.
  • Packa.
  • Städa.
  • Köra till Lund.
  • Köra hem från Lund.
  • Träffa Malin?
  • SOVA! (min sista natt i sverige!!)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback