Fredag i Kenya.

Jag har ont i min mage.. något fruktansvärt.
Jag har inte kissat på en massa timmar heller.
Det går bara inte, jag vägrar.
Det är fruktansvärt.
Tänkte duscha idag också, men det fanns inget vatten.

Förutom det är det bara fiint :)
Gårdagen var mysig.
Åkte till Gabriels kunsiner (tror jag) Det är så svårt att hänga med, man kallar varandra mam, dad, brother and sister.. med alla? Så jag fattar ju aldrig vem som är vem på riktigt.
Iallafall var det mysigt igår, sjöng halleluja sånger under stjärnorna, åt mat och jag blev förhörd om min tro, mitt liv samt om mina planer med Gabriel.
De hade inget emot de vita iallafall.
Jag är och kommer förbli deras prinsessa när jag är här nere.. de undrar redan när jag kommer tillbaka nästa gång.
CRAZY!

Imorgon ska jag åka till en nationalpark tillsammans med Gabriel och hans brors barn. Hon ska tydligen vara väldigt smart, söt och pratglad. Hon är 6 år :)
Alla barn är så otroligt söta :D

Idag ska vi bara till stan och äta lite och kolla rundor. (jag ska leta duglig toalett)
Sen ska jag försöka duscha.. kanske får jag lite varmtvatten (som Gabriel ska koka till mig haha)

Ska försöka lägga in en bild eller två.. för sen borde jag väl skynda mig så gabriel slipper sitta och plugga i all evighet. haha
 
Ta hand om er.. och som man skulle säga här nere : God bless you! ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

Mamma undrar om du kan ta med dig ett negerbarn? Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback