Relativt uttråkad, men dock så duktig.

Nu är jag på internet igen..
Försökte sova så länge som möjligt idag (vaknar alltid vid halv sju då Gab går upp)
Vi åt mackor och drack te, sen gick han till biblioteket för att läsa på sin tenta (som han har just nu mellan 2-4)
Sov till kvart över 11.
Är sjukt skönt att sova, lite jobbigt dock eftersom jag drömmer och vaknar om vart annat..
Det har också börjat klia något otroligt på min kropp sen igår, så funderar på att köpa lakan och liknande.. (så det blir mer som hemma)
Här är allt väldigt enkelt.
Sopkvast, lakan och lite annat tänker jag dock kosta på mig.. samt ett par nya solglasögon (mina andra gick så klart i sönder)

Igår hade jag och gabriel en liten fight.. (vilket det inte var egentligen)
Problemet vi båda har är att vi kommunicerar på vårt andra språk båda två. Det innebär att det ganska ofta kan bli missförstånd. Och alla som känner mig vet att jag kan bli kanske tjurig ibland (vilket gabriel hatar och får dåligt samvete)
men man måste ju kunna diskutera och säga vad man tycker?)
Mitt problem är att jag inte kan vara sur speciellt länge på gabriel... han säger bara att jag är så söt när jag är arg!
Hur lätt är det då att inte börja le?

I vilket fall så har jag varit riktigt duktig idag :)
Jag har städat vårt lilla rum! Där var riktigt skitigt. Det enda som är kvar är en MASSA tvätt (som man tvättar för hand, eller snarare Gabriel (jag var för kass) samt att städa golvet... men det ska gabriel också göra.
Annars är där skinande rent och all disk är diskad :) Känner mig väldigt nyttig.
Efter det sminkade jag mig och gjorde mig iornding.. och nu sitter jag åter här och väntar på gab.
Vi ska ju åka till stan och handla :)
(blev igen audition idag heller.. men man ska aldrig förvänta sig att det blir när man antar)
TIA - This is Africa.

Kommer nog dessutom kolla på OBAMA idag.. på någon stor tv.
Denna dagen är vldigt stor för Kenyanerna, och alla skriker obama samt har bilder på honom överallt.
fast det är ju ganska förståligt.

Vad ska vi mer skriva om? jag vet inte. Dessa dagar har varit ganska tråkiga eftersom Gab måste läsa hela tiden.
Imorgon ska vi dock åka och bada&sola.. dock inte på stranden (för den ligger 6-8 timmar härifrån) så det får bli en pool eller något. Jag ska iallafall sola min mage.
Jag brände mina axlar och ben ganska rejält förra veckan..
Benen börjar bli bruna (tillsammans med att det kliar hysteriskt) samt att jag tappat allt skinn på axlarna två gånger om ungefär.. förutom det är jag lika vit som när jag kom. Hur är detta ens möjligt?
Jag har inte ens användt så mycket solkräm? -suck-
det är nog meningen att jag ska vara vit?

Nej, tiden går sjukt sakta idag.. hade ju hoppats jag skulle sitta här i två timmar, så att väntan på G inte skulle bli så stor.. får väl hänga lite på facebook, och lägga upp lite fler bilder.

PUSS å KRAM



Detta är då vår säng.. (ja, vi sover faktiskt här dock utan täcke nu)

SUCK! Hade planerat att lägga upp fler bilder, men nu protesterar allt... så det får bli en bild på vår säng sålänge.


Kommentarer
Postat av: tessi

hahaha babe, du är allt en riktig tjurgris :) mwhahahah och en albino.. hmm undrar om jag är brunare än dig när du kommer hem ? ;) hihiih.. puss ta hand om dig

2009-01-20 @ 16:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback