Sista kvällen i min säng.

Förkyld med mensvärk.
Det är jag det.

Har nästan packat helt klart och känner mig relativt lugn för tillfället.
Hade en galet rolig kväll igår, jag och Jimmy har pratat om det mesta och jag känner mig glad.
Nu har jag talat om för dem som betyder något för mig.. att jag kommer sakna dem, men att jag snart kommer tillbaka.

Det kommer bli galet kul i Kenya.. Jag tar vad som erbjuds av livet.
När jag kommer hem ska jag leva ordentligt.
Då ska jag inte gömma mig längre :)
Afrika kommer göra både min kropp och knopp gott.

Nu ska jag snart få dricka mitt älskade kaffe, duscha i vår dusch (en riktigt med varmvatten en sista gång?) för sista gången på 7 veckor, sova i min säng och träffa min älskade familj :)

Får se om jag hinner publisera bilderna, annars får jag göra det från Kenya :)
Puss&Kram <3

Kommentarer
Postat av: tesso inte fetto

emma, bara så du vet.. så är du min finaste.. och jag kommer sakna dig massor. vi har mycket att ta igen när du kommer hem, mitt hjärtegull.. jag räknar redan ner tills du är hemma igen. tusen pyssssssar

Postat av: Emma

När du kommer hem kommer det bli ännu fler galna kvällar/nätter!! :)

2009-01-05 @ 08:49:37
URL: http://kaerleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback