Vad ska jag säga?

två dagar.


Jag har lättat mitt hjärta.
Jag har sagt det jag var tvungen till... åtminstone till dig.

Jag måste få gå vidare.. och jag vet att du låter mig.
Du är min bästa vän, och det älskar jag dig för.
När jag kommer hem kommer det kanske vara annorlunda..
men du finns alltid i mitt hjärta.
- först om två månader.


Syster har åkt till akuten (hela halsen är vit! PERFEKT!) Mamma ska se om hon kan få lite piller till mig med.. antagligen kommer jag smittas, och ha halsfluss lagom nere i Kenya.. igen! och nej tack!
Mamma fyller år idag och jag fick befälet. Inget bra val.
Nu ska jag städa i köket och laga 2 kakor. Emma kan också vara duktig!

Adjö nu då mina vänner.. vet icke när jag hör av mig nästa gång!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback