3000 meter.

Gick/sprang jag och syster på rullbandet idag. Kom dit vid 20.. då fick vi vara helt ensamma på gymmet :)
Vi gick mest och snackade. Körde också lite mage och armar :)
Det är faktiskt riktigt nice att ha sin syster att prata med ibland.
Hon är faktiskt riktigt smart och har ett sunt sätt att se på livet för att enbart vara 16 år.
Det är ofta hon får mig att inse saker jag egentligen försöker förtränga.

Hon får livet att låta så enkelt.
Idag försökte hon förklara kärlek för mig och betydelsen av att vara kär.
Jag antar att hon kanske känner mig mycket bättre än någon annan.

Jag ska iallafall sova nu, eller försöka.
Har 5 dagars jobb framför mig.
Något kul får gärna hända på vägen? ! :)



 Inatt kommer jag somna med ett leende på mina läppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback