Början av slutet.

Sitter just nu här hemma och lyssnar på kent :) och en hel del anna musik (som min syster bestämmer)
Kom hem från Erik för någon timme sedan!
SHIT vad snyggt hus de har.. där hade man ju kunnat bo sådär ibland ;) Bastu och jacuzzi !
Har hjälpt till att städa, packa och lite annat smått och gott.
Åkt fin bil :) Jag vill också ha en fin, svart liten sportbil(som dock inte riktigt är en sportbil för den är billigare)
Just nu hoppas jag och Erik på att hans mamma ska fixa VIP-pass till någon klubb i Båstad under veckan..
Fyfan vad det hade varit kul att bli full på champange! :D haha

Ikväll ska jag ta cyklen och bege mig till Ängelholm för att öva teater :) Behöver verkligen röra på mig.
lite kickboxning, bära flyttlådor och promenader är knappast tillräckligt ;)

Imorgon är det begravning :( och då ska jag sjunga. Tror det kommer bli en mycket svår, men fin begravning.. vi får hoppas på det bästa helt enkelt.
Efter det beger mamma&pappa sig till Norge! PARTY!... eller nja, iallafall FF.
Själv ska jag öva in lite av våra låtar tillsammans med Magnus imorgon.. det kan nog behövas.
Jag tycker dock att det går ganska bra med bandet.. men är alltid bra att öva lite extra! :D

Träffade Markus&Martin igår tillsammans med Maggi en snabb runda.. Tyvärr var de tvungna att gå på bio och jag skulle till Erik.
Pratade en massa om KENYA (me love) Jag tror att det finns mycket jag kan göra där nere. Jag måste träffa Maggi snart och prata lite affärer och ideer. Fick även en kontakt av Eriks mamma som är skit bra!
Fick också en bok av henne som ajg blev mycket glad för.
Erik och hans familj står mig verkligen nära. Jag vet inte vad jag hade gjort utom dem. <3

Nu ska jag byta om och förbereda mig mentalt för denna kväll.
Puss & Kram mina älskade (få) läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback